L'alta direcció de l'Hotel Royal Plaza, conscient del compromís que té amb els seus clients, disposa dels recursos necessaris per garantir que tots els serveis hotelers d'allotjament, restauració i organització d'esdeveniments, compleixen estrictament totes les expectatives sol·licitades i necessitats dels seus clients i parts interessades.
Per això té implantat en la seva organització un sistema de gestió integral en base als requisits de la norma UNE-EN-ISO 14001 (2015) I UNE-EN-ISO 9001 (2015) orientat a l'obtenció dels següents objectius:
● L'organització determina els riscos i oportunitats derivats del seu context intern i extern per garantir i augmentar la satisfacció dels nostres clients i parts interessades, mitjançant l'elaboració de plans estratègics.
● Satisfer les necessitats dels clients amb una atenció personalitzada, donant la millor solució en la prestació de serveis d'hostaleria.
● Optimitzar la gestió empresarial dins d'un procés de millora contínua.
● Garantir l'excel·lència dels resultats en la prestació dels serveis.
● Capacitar de manera contínua al personal especialitzat, tècnic i administratiu amb l'objecte d'assolir el seu desenvolupament personal i professional.
● Garantir el secret professional i una benvinguda i càlida rebuda als nostres clients.
● Complir les exigències de la legislació i normatives vigents.
● Donar un enfocament a l'organització de gestió de processos, identificant i tenint en compte els aspectes i impactes mediambientals. Procurar prevenir-los i minimitzar-los.
● Assignació eficaç de responsabilitats i funcions.
● Compromís per a la protecció del medi ambient i la prevenció de la contaminació, la sostenibilitat dels recursos i la protecció de la biodiversitat.
● Conscienciació i motivació del personal de Hotel Royal Plaza sobre la importància de la implantació i desenvolupament d'un sistema de gestió integral de qualitat i medi ambient.
● Garantir l'atenció a tots els clients sense distinció, sota valors com la confiança, respecte i lealtad.Estar a l'avantguarda en l'ús de tecnologia.
● Vetllar per la cura i perfecte manteniment de totes les nostres infraestructures i instal·lacions per al gaudi i seguretat dels nostres clients.
La política integral serveix de base per establir els objectius documentals i quantificables que seran elaborats i revisats per part de la direcció.
La present Política integral serà mantinguda i revisada periòdicament, comunicada a tots els empleats i posada a disposició dels clients.
signat per
Direcció d'HOTEL ROYAL PLAZA