Suites  Exclusives
Ubicació  Única a l'illa
Wi-Fi  Gratis
Servei  Recepció 24 hores
Early Check In  Late Check Out*Subjecte a disponibilitat

Reservar Millor Preu ¡Garantit!Avantatges en reservar amb nosaltres

Avantatges en reservar amb nosaltres

Suites  Exclusives

Descobreix Dalt Vila i la ciutat d'Eivissa Durant la seva estada d'hotel

Ubicació  Única a l'illa

Situat al cor de la ciutat d'Eivissa

Wi-Fi  Gratis

Amb solàrium i piscina amb vistes a Dalt Vila, restaurants i spa. Wifi gratis.

Servei  Recepció 24 hores

El nostre hotel de 4 estrelles, amb tots els serveis i facilitats que necessita

Early Check In  Late Check Out*Subjecte a disponibilitat

Habitacions espaioses, luxoses i molt confortables

Reservar online

Codi promocional: ROYALBASIC -10% de descompte
Reservar Millor Preu ¡Garantit!Avantatges en reservar amb nosaltres

Avantatges en reservar amb nosaltres

Suites  Exclusives

Descobreix Dalt Vila i la ciutat d'Eivissa Durant la seva estada d'hotel

Ubicació  Única a l'illa

Situat al cor de la ciutat d'Eivissa

Wi-Fi  Gratis

Amb solàrium i piscina amb vistes a Dalt Vila, restaurants i spa. Wifi gratis.

Servei  Recepció 24 hores

El nostre hotel de 4 estrelles, amb tots els serveis i facilitats que necessita

Early Check In  Late Check Out*Subjecte a disponibilitat

Habitacions espaioses, luxoses i molt confortables

Reservar online

Codi promocional: ROYALBASIC -10% de descompte

Política Integral

Política de l'Hotel

L'alta direcció de l'Hotel Royal Plaza, conscient del compromís que té amb els seus clients, disposa dels recursos necessaris per garantir que tots els serveis hotelers d'allotjament, restauració i organització d'esdeveniments, compleixen estrictament totes les expectatives sol·licitades i necessitats dels seus clients i parts interessades.

Descarregar versió PDF

Per això té implantat en la seva organització un sistema de gestió integral en base als requisits de la norma UNE-EN-ISO 14001 (2015) I UNE-EN-ISO 9001 (2015) orientat a l'obtenció dels següents objectius:

● L'organització determina els riscos i oportunitats derivats del seu context intern i extern per garantir i augmentar la satisfacció dels nostres clients i parts interessades, mitjançant l'elaboració de plans estratègics.

● Satisfer les necessitats dels clients amb una atenció personalitzada, donant la millor solució en la prestació de serveis d'hostaleria.

● Optimitzar la gestió empresarial dins d'un procés de millora contínua.

● Garantir l'excel·lència dels resultats en la prestació dels serveis.

● Capacitar de manera contínua al personal especialitzat, tècnic i administratiu amb l'objecte d'assolir el seu desenvolupament personal i professional.

● Garantir el secret professional i una benvinguda i càlida rebuda als nostres clients.

● Complir les exigències de la legislació i normatives vigents.

● Donar un enfocament a l'organització de gestió de processos, identificant i tenint en compte els aspectes i impactes mediambientals. Procurar prevenir-los i minimitzar-los.

● Assignació eficaç de responsabilitats i funcions.

● Compromís per a la protecció del medi ambient i la prevenció de la contaminació, la sostenibilitat dels recursos i la protecció de la biodiversitat.

● Conscienciació i motivació del personal de Hotel Royal Plaza sobre la importància de la implantació i desenvolupament d'un sistema de gestió integral de qualitat i medi ambient.

● Garantir l'atenció a tots els clients sense distinció, sota valors com la confiança, respecte i lealtad.Estar a l'avantguarda en l'ús de tecnologia.

● Vetllar per la cura i perfecte manteniment de totes les nostres infraestructures i instal·lacions per al gaudi i seguretat dels nostres clients.

La política integral serveix de base per establir els objectius documentals i quantificables que seran elaborats i revisats per part de la direcció.
La present Política integral serà mantinguda i revisada periòdicament, comunicada a tots els empleats i posada a disposició dels clients.

signat per
Direcció d'HOTEL ROYAL PLAZA

Hotel Royal Plaza

Els informa

X

"Oferta especial per als clients que reservin a través del lloc web de l'hotel! Del 1 de juny al 15 de setembre, per a habitació Doble Superior o Junior Suite Amb la vostra reserva, obteniu una invitació per a un circuit d'hidroteràpia per a dues persones al nostre centre de salut."